我想就算Rob再怎麼低調,

媒體也不會這麼輕易放過他的啦~~

這可是天大的宣傳咧!

 

vuittonjacobs05

vuittonjacobs07

RobertPattinsonatLVParis-1 

427679_10150655522698189_89589298188_9293071_2945345_n

 

他很可能是唯一一個沒穿上LV衣服就去參加LV時尚秀的人吧XD

 

另外有粉絲談起她在巴黎看見Robsten的經過~


@AnnieMary83 So Saturday night/sunday morning at 4am, my friend and i are at the hotel (good thing that it the week end)anyway, we wait and wait... 5:30 am still nothing. i decide to smoke a last cig and i'll go home, they wont come, or maybe they're already inside, sleeping... buuuut i hear footsteps behind me, and ppl talking english, i turn my head and BAM THE SHOCK! HBG, John and another guy are walking toward me, and right behind them...OUR BBS !! Yep, while we were expecting them in a car, i see them taking a walk in Paris' streets at 6am!! Anyway they keep walking toward me, i look at them and all i can do is to wishper "awwwwww i love you guys", of course they hear me and smile. They pass by me, i watch them from behind, and im like "awww aawwww awwwww" and they're inside the hotel. And im dead !! They were holding each other sooo tight.They were walking "arm in arm". His arm was on her shoulder, she had her arm around his waist, he was holding her sooo close, she was sooo tiny, and perfect in his arms!! he was leaned toward her so their heads were touching and i think their were holding hands with their free hand !!! that why i "awwwww"ed !! it was SUPER CUTE!! It was wonderful to see them walking like a "normal couple" without having to run from papz. I will forever remeber this !!

(所以星期六晚上/星期天凌晨四點,我和我朋友在飯店,我們一直等一直等到五點半了但還是什麼都沒有……(跳過去,一點小廢話)…然後突然我聽到身後有腳步聲,還有人用英語在講話,我一轉頭,真要命了!HBG, John和另一個男的正朝我們走來,然後在他們後面的…就是我們的Robsten!!是的,原本我們以為他們會坐車,結果他們在清晨六點時漫步在巴黎的街道!!反正他們一直朝我這邊走來,我看著他們但我只有辦法輕輕的說:「噢…我愛你們」,當然他們聽見了還對我笑了。他們經過我,我看著他們的背影,然後只能發出「噢~~噢~~~噢噢噢~~~」,然後他們就進了飯店。然後我就死了!!他們抱著對方抱的好緊。他們擁著彼此走路。他的手臂繞過她的肩膀,然後她的環抱住他的腰,他抱她抱的好緊,她好小一隻,在他懷裡太合適了!!他低下頭好讓他們的頭能碰在一起,我想他們另一隻手應該也是握在一起的!!這就是為什麼一直「噢~」!!真是超級可愛的!!看著他們像普通的情侶一樣走著而不需要躲狗仔真好。我會永遠記得這一刻!!

 

 

現在大家都知道為什麼天氣這麼冷,

他們還能穿著少少的衣服趴趴走的原因了吧!


arrow
arrow

    twilighter77 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()