Rob人在多倫多,Kristen人在倫敦,

都正各自為自己的事業打拼之中~

有些幸運人士(真是他XX的狗屎運)分別見到兩人啦!!

may26london.jpg  

這名在倫敦的幸運粉絲說明了她的遭遇~

 *Ahh! Me and Kristen Stewart Yesterday!! :D  啊!昨天的我和Kristen Stewart!
*Kristen walked out the car, no one recognised her, and i screamed!! and she turnt around and i begged for a pic. and she did it, and i was like WE HAVE THE SAME GLASSES! AND SHE WAS CRACKING UP SAYING THANKYOU!! xo.

(Kristen走下車,但沒有人認出她,然後我尖叫了!!她轉過身來,我求她和我合照一張相。她答應了,然後我說:我們有一樣的太陽眼鏡!結果她大笑出來還跟我說"謝謝") *Didnt take a pic with anyone else :)  (沒和其他人照像)

 
*(There were) 4 PEOPLE! :D, But this man put a book in her face and she said no!! xo (有四個人!但有個男的把書推到她的面前,她說不!)


*She looked banging even without makeup!! She smelt normal! Haha! (她沒有化妝還是很美!!她聞起來很普通!哈哈!)


* She was nice! i had the same glasses as her, i was telling her i love her!
(她人很好!我有一副和她一樣的眼鏡。我還告訴她我愛她!)

  

在海岸另一端的Rob則是在26號晚間參加了麻吉Johnny Flynn的演唱會~

may262011toronto.jpg  

may26.jpg 

(RP今天晚上請我們喝啤酒還給了我小狗的零食要給Layla Lou!真是個好人!

 

may26-2.jpg

(在更衣室的對談:『你長得好像Robert Pattinson喔...要死了,你是Robert Pattinson!?』)  

Jeremy and Caitlin, both musicians were at Johnny Flynn's show last night in Toronto. Johnny as you know is Rob's friend, member of the tight, Brit Pack. More info about his music at www.johnny-flynn.com

(Jeremy和Caitlin都是昨晚參加Johnny Flynn演唱會的歌手。你知道的,Johnny是Rob的朋友,也是英國幫裡的一員。) 


Donna/@dkatch40 @tinkrbe1l3 @RobStenation Just met him over an hour ago....he is beautiful and gracious and I love him ever more.

(一小時前剛見到他...他真美又親切,我更愛他了。)
@jeremyfetzer we gave those doggie treats to Rob for Bear but we're still happy that a doggie is going to enjoy them. Great show by the way!
(我們給他一點狗零食要給Bear吃的但我們還是很開心有狗會很喜歡。順道一提演唱會很棒!)

 

@tinkrbe1l3 he really is breathtakingly beautiful. He was clean shaven and had his beanie on...*swoon*...love Beanie Rob..

(他本人真的美的令人屏息。他鬍子刮的很乾淨還戴上了小黑帽...*暈*...喜歡帶小黑帽的Rob...")

 

lol

看來小黑帽要重出江湖好一陣子了!

 

arrow
arrow

    twilighter77 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()