一群幸運的粉絲在紐約見到Rob啦!!!

真是奇怪了...別人要見他都這麼輕鬆隨便,

為什麼我要見他就得搞掉自己半條命啊???

真是不公平啊

3a5f49344b0011e2ad9722000a9e2977_7 A-mbtHOCQAExNH- A-mKne5CAAA4x_e A-mLTNBCAAAdfCG A-mp5ufCEAAWL9q A-muW9kCIAE633Q r600x600  

現場粉絲的證言~

 From shailacrazy

it was just a hotel for his photoshoot idk where hes staying at while in nyc

(那是一間他拍照用的飯店,我不知道他待在紐約時住哪)

he smelt like heaven omg and he hugged me omg

(他聞起來像天堂一樣,歐買尬,他還抱了我一下歐買尬)
uhhh the warldol astoria but hes not staying there

(是warldol astoria沒錯,但是他住的不是這裡)

yea he asked us how did we know he was there? And when i answered he laughed

(他問我們我們怎麼會知道他在哪?當我回答時他笑了)
he was so amazing when i met him todaay omg

(今天我們見到他的時候他真的好棒歐買尬)
his security almost pushed him passed out side but he pushed through to get to us

(他的保鏢幾乎把他推到外面去了但是他又跑回來我們這裡)
yes, his security almost pushed him passed my side but he was like woah hold on

(是的,他的保鏢幾乎要把他推離我身邊但是他說等一下)

 

From AlliHeathe

But I finally met Rob Pattinson. What is life?

(我終於見到Rob Pattinson。人生是什麼?)

he was filming a commercial today around the block from where I work! :)

(今天他在離我工作一個街口的地方拍廣告!)

Lol at Rob signing my picture upside down

(Rob在幫我簽照片的時候簽顛倒了lol)

Rob laughing at me as I jumped up & down out of excitement was the best AND he went to me first!! & then he came back & handed me my sharpie
they told me it was a French commercial so I think so

(Rob在我興奮的跳上跳下時大笑是最棒的了,然後他第一個幫我簽!!然後他又回來把簽字筆還我。他們告訴我是在拍法國的廣告所以我想是的)

 

From _iLovePattinson

Highlight of the night was walking onto the set for the commercial and hearing rob curse lmao

(今晚最精采的地方就是走到拍攝現場聽到Rob罵髒話,笑死我了)

He was like, how did you guys know where I was? And i said Rob we always know lmfao

(他問:你們怎麼知道我在哪裡?我說:Rob我們永遠都知道 真是他x笑死我了)


嗯~看來我要趕快和CD專櫃的小姐混熟一點了!!


arrow
arrow

    twilighter77 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()