雖然心痛...

但我還是必須要報導出來...


以下是Kristen透過Gossip Cop和People所發表的公開聲明:


“I’m deeply sorry for the hurt and embarrassment I’ve caused to those close to me and everyone this has affected. 

This momentary indiscretion has jeopardized the most important thing in my life, the person I love and respect the most, Rob. 

I love him, I love him, I’m so sorry.”

 


對於為我身邊的人以及受到影響的每一個人所帶來的傷害與羞辱,我深深的感抱歉。

這個一時的不謹慎危害到我生命中最重要的一件事,我最愛與最尊敬的人,Rob。

我愛他,我愛他,我很抱歉。

arrow
arrow

    twilighter77 發表在 痞客邦 留言(72) 人氣()