唉~雖然明知很缺德,

但是能騙誰啊??大家都等這一刻很久了...

010311.jpg


010311crp.jpg 

Oh~what a lovely HAPPY NEW YEAR!!

根據現場粉絲的證言~

"I have never made any comments here before but felt I should as I was there. The Lobster Pot is our local pub and we go there every New Years Eve, we saw Rob and Kristen last year and when they came into the pub they looked over and said hello as though they remembered us, (I doubt very much they did) but it made us feel kind of nice. Anyway, they are kissing, it didn't last long but my friend and I both sighed. Trouble is I think now the papz have got wind of their destination, I don't think they'll come back. Apparently the police were called at another place they visited because about 300 fans and dozens of photographers had the cafe surrounded. They are such nice people, no airs and graces at all and Kristen, despite all the bad press is so friendly. Rob said, see you all next year, before they left. i just hope they do."

(我從來沒有PO過留言,但我想既然我在現場我應該說明一下。The Lobster Pot是我們當地的一家pub,而每年我們都會在除夕夜到那裏去。去年我們有見過Rob和Kristen,而這次當他們走進門時他們看著我們打招呼,似乎還記得我們(雖然我很懷疑),但這讓我們感覺很好。總之,他們有接吻,雖然時間不長,但我和我朋友都忍不住嘆息。麻煩的是我想狗仔已經聽到了風聲,我想他們不會回來了。聽說在另一個地方連警察都被叫來,因為有300多名粉絲和一大把狗仔把Cafe包圍住了。他們人真的很好,完全不端架子又很親切有禮,尤其是Kristen,不管媒體怎麼負面報導,她人真的很友善。在他們離開以前Rob說:「我們明年見。」我真的希望他們會回來。)

arrow
arrow
    全站熱搜

    twilighter77 發表在 痞客邦 留言(20) 人氣()