ewwfecover.jpg




ewmar-1.jpgewmar-6a.jpgewmar-3crp.jpg  

ewmar-3.jpg ewmar-4.jpg ewmar-5.jpg  

訪談的內容有趣,Rob不改一貫的搞笑方式。

但說實在的沒有什麼新消息是大家不知道的。

最爆笑的莫過於Rob敘述為了BD要裸上半身而節食健身的故事:

EW: So its gym time.(看來見身的時間到了。)

 


Pattinson: If I could just cut out beer, that’s my one thing. At the beginning of [Breaking Dawn] I had to be really buff because I had to have my shirt off. And when I start [getting fit], I just go crazy about it. It’s like the only thing I can talk about to anyone. So I was like, “I’m going to keep this up the whole time, so for whatever movie I do afterwards I’m going to be so buff.” And then literally one day after my last shirt off scene I started being all [mimics eating voraciously] nom, nom, nom. And I didn’t realise I had one more [shirt off] scene, and you can see it in one of them- I’m clearly [exaggeratedly sucks in his stomach and cheeks].

(如果我能戒掉啤酒就好了,這是我的缺點。在一開拍攝BD的時候我必須要很壯有肌肉因為我得脫掉上衣。然後我身材開始變得很有型,我整個人就瘋狂陷進去了。
這好像是我唯一能和人家聊的事。我到處跟人家說:『我要一直保持這樣的身材。以後不管我演什麼電影我都要這麼壯。』然後在我最後一天光上半身的戲演完之後我開始[學狼吞虎嚥]吃、吃、吃。我沒發現我還有另外一場脫上衣的戲,所以你一定會發現--我很努力[誇張的吸肚子和臉頰]。)

呼呼呼~

我要看光著上半身很壯又結實的Robward~~261hwmt.gif  



arrow
arrow
    全站熱搜

    twilighter77 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()