我已經忘了我有沒有Po過這些照片,

但沒關係,再多Rob都不嫌多!!

 

最近這些照片又再度浮出檯面,是因為照片的主人Jeanette和大家分享了她在片場的小故事~

 

fan2-may29.jpg

 "Donna and I went to the set that day on May 29th. And we had loads of fun. Getting Dean to blush, was a great moment. You know how that man is, EMOTIONLESS. I was getting my camera ready. And just basically fooling around with it.

Donna和我在5/29那天造訪拍片現場。我們玩得很開心。我們讓Dean臉紅了,真是個難忘的時刻。你也知道那男人幾乎是沒血沒淚。

我正準背著我的相機。基本上就是拿著相機亂拍一通。

 

fan1-may29.jpg

 

 

 When I was looking into my screen. I could see his eyes fluttering and his lips moving.

當我透過鏡頭看的時候,我可以看到他的眼睛眨了眨,嘴唇還在動。

 

Like he was preparing himself for the upcoming scene and saying his lines.

 

就好像是他正在為下一場戲準備好自己,並且練習著台詞。

Just the pure concentration that poured from that picture takes it all away.

光是看著他在照片中那種純然的專注力就說明了一切。

 

flintstone1.jpg  

 

And to see this man, do his job. A job he does very well.

看著這個男人,坐著他的工作。一份他非常擅長的工作。

 

He was just very focused and I know none of his fans have ever seen him like this.

 

他真的非常得專注,而我相信沒有其它粉絲曾看過他的這一面。

 

In his element. One he shines in. I was just truly taken aback from this picture. Yes, I tweeted this picture. But never said it was mine.

完全處在他的國度。在那他發光閃耀著。我完全被這張照片裡的他給攝震住了。

我之前用Twitter上傳了這張照片,但我從來沒說過這是我拍的。

 

 

上一刻才讓人爆笑到流淚,

下一刻又讓人感動不已。

真不愧是我們的Rob呀~

arrow
arrow

    twilighter77 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()