真是別人吃麵,我忙著呼燒~

可現下的我還老沈浸在Fifty的劇情裡…這下子要不暈都很難啦!!

 

昨晚Robsten又到了Hotel Cafe聽朋友Johnny Flynn的演唱會,在現場鬧出人命啦~

(以下是幸運粉絲要求和他合照,Rob很親切的和他們握了手還一起照相…兩人有看到Kristen但沒有去打擾她…

看來大家都知道Kristen是那個比較害羞不喜歡被打擾的那個。)

fpicjustinemarch302012  

許多不同的目擊證人都在Twitter都上發表很類似的消息,

其中還有堪稱Rob粉絲網站最大站之一ROBsessed的版主Tink現場直擊!!

這下可不可能是胡謅的故事了!!

 

以下是她詳述事情的經過…(我直接跳重點)

 

Rob and Kristen were together against the venue wall, in with the crowd. Visible. Laughing. Drinking. With Friends. Enjoying Johnny. Normal. :')

Rob和Kristen倚靠在會場的牆上,在人群之中。清楚可見,笑著,喝著酒,和朋友一起。欣賞Johnny的音樂。很平常。

I didn't stare down Rob and Kristen although they were clearly seen. They laughed when Johnny messed up and chatted up their friends but for the most part, I tried not to propel myself into the audience and mount their shoulders. That would have been awkward.

我沒有盯著Rob看Kristen,儘管他們清楚可見。他們在Johnny唱錯歌的時候大笑,還和朋友們聊天。但大部分的時候我都盡量克制自己不要爬上別的聽眾的肩膀看他們。這樣可就糗了。

When the show was over, Rob and Kristen's hand and led the way to the back into a private room. He was wearing his Bob Marley shirt, black cap, jacket, black pants and the black shoes. He was too sexy for words. Smiling and at ease. Kristen stayed close by his side and had her head down a bit but was smiling. 

當表演結束的時候,Rob牽著Kristen手,帶著她到後面的私人包廂去。他身穿著他的Bob Marley T恤,黑色棒球帽,夾克,黑色褲子和黑鞋。他實在性感到無法形容。又輕鬆又微笑著。Kristen一直待在他身邊,雖然有點低著頭,但也笑著。


(後來大約過了一個小時,Tink和兩名朋友徘徊在酒吧區…)


Our Patron Saint, Marcus, appeared out of no where and asked if we could watch his beer. I teased him and said I'll shank anyone that tries to touch it. You'll know why he's our Patron Saint in a moment.

我們的守護神Marcus這時不知道從哪冒了出來,還問我們可否幫他看著他的啤酒。我開玩笑說我會擊退任何想要碰他啤酒的人。你會知道他為什麼是我們的守護神。

…Patron Saint Marcus returned for his beer and stumbled away. His lady apologized to us but Marcus was harmless. I teased him again and told him we did in fact have to stab someone trying to take his beer and they're stuffed in a dumpster. I think Marcus half believed that. I wasn't the only one that needed sobering up. ;)

 

…我們的守護神Marcus回來拿他的啤酒,然後搖搖晃晃的走開。他的女友向我們道歉,但Marcus並無害。我又跟他開玩笑說我們真的得捅了一個想搶他啤酒的人一刀,還把他丟進垃圾桶裡了。我想Marcus有一半信了。我不是唯一一個需要醒酒的人。


(後來Marcus又跑了回來,應該真的是醉了…想知道被丟進垃圾桶的人怎樣了…中間還有一段關於一個Marcus穿紅衣的友人走過來跟他說話…)


Red Shirt Man disappeared and came right away with Black Ball Cap Man....aka ROBERT. This is around the time that all air left my lungs. Again, we could see Rob clearly because of where Marcus was standing. Sweet Marcus thought when we spoke to him, we were looking in his eyes but no honey. We were looking over your shoulder at the tall wonder by the bar signing the bill. Yes. Rob was paying the tab. Are we surprised? You shouldn't be. He's a giver. :))))))

紅衣男消失了,然後緊接著而來的是一個戴著黑色棒球帽的人…就是ROBERT。這回所有的空氣都離開了我的肺部。再一次的,我們可以從Marcus站的地方很清楚的看見Rob。可愛的Marcus以為我們都很專心聽他講話,但親愛的我們沒有。我們是看著你身後那個站在吧台邊簽帳的高大完美身影。是的,Rob在付帳。大家吃驚嗎?不必。他最大方了。



While Rob was signing and laughing - because that's what angels do when settling bills, they laugh so the whole room can hear the angel voice over the recorded music playing - the rest of their crew came into the room, including Kristen.

當Rob邊笑著邊付帳時--因為天使在付帳的時候就會這麼做,他們會笑,所以整個房間都可以聽見天使美妙的聲音蓋過現場的音樂--其他的人也走過來了,包括Kristen。



Now.........I'm going to try and keep this classy. Even though in my experience, people that partake in PDA don't seem to mind a couple of stares. In fact, there was discussion about this on the Eclipse commentary:

好了,現在我要試著保持一點格調。雖然在我的經驗裡,表現PDA的人並不會再意有一兩個人盯著看。事實上,在Eclipse的幕後講評裡面還有以下這一段對話:



Rob: Do you ever like watch people kiss in public? 

  (你會喜歡看過人家在公共場合接吻嗎?)
Kristen: Like if I happen to be witness to it, do I sit there and stare at them?
    (你是指如果我剛好看到,我會不會坐下來盯著看?)


Rob: Yeah. (對啊)
Kristen: Uh to be honest, I'm kind of a starer...(嗯…說實話,我還蠻會盯著人看的…)



Yup. So am I. Especially when the person kissing in public is Robert Pattinson. Turning away was a physical impossibility since I was frozen solid. Kristen went to stand by Rob's side by the bar and he turned to put his arm around her and gave her a forehead kiss. A forehead kiss. I like to call Rob the King of Forehead Kisses because I'm sure you all have noticed, this is something he does in practically every movie. All the ladies that play his romantic interest get a forehead kiss. He is King. I used to think this was ActorRob's move. I did NOT know this was RealRob's move. Kristen pretty much liquified before our eyes. Ok not literally but damn near. Especially when Rob decided, "You know what? It's not hot enough in this bar. Let's set it on f*ckin fire." And his tall glorious self leaned down, going in for the kill and proceeded to make out with Kristen for at least a minute. At least. Time had no relevance in this holy place.

沒錯。我也是。尤其當那個在公共場合接吻的人是Robert Pattinson.轉頭別開事實上是完全不可能辦得到的,因為我的身體僵住了。Kristen走到站在吧台邊Rob的身邊,然後他轉身伸手環抱住她,還在她的額頭上吻了一下。在額頭上一吻。我要稱呼Rob為額頭上一吻之王,因為我相信你們都注意到了,這是他幾乎在每一部電影裡都會做的事。(S:有有有有~我有注意到!)所有演過他情人的女士們都會在額頭上得到一吻。他絕對是箇中之王。我以前一直以為這是演戲Rob的動作。我沒想到這竟然是真實Rob的招牌。Kristen幾乎是在我們眼前融化。好啦,就算不是真的也相去不遠。特別是當Rob決定:『你知道嗎?這個酒吧一點都不夠火熱。讓我們來放把火吧。』然後他那高大完美的身軀傾下身,完全致命的開始和Kristen親熱了大概有一分鐘。至少。在這個神聖的地方時間根本無關緊要。

Patron Saint Marcus. Bless him. He was still doing propeller kicks. He didn't notice we started to drool and our fake conversation was incoherent. We were laughing a little maniacal and that only spurred him on more. He spun around and started to try and engage Rob's people in his antics. They even laughed. Marcus was on a roll. Back to the couple that clearly needed a room, they started to mosey closer to their posse near Marcus and us. The smiles were simply blinding. Rob's laugh was clearer now because he was occupying our ground zero. He said words and Kristen was smiling but I don't know what those words were. My brain was screaming for survival. They were all just lingering and me, C and M wanted to just be excused. We wanted to live. It was the most intense encounter I've ever had because I've never seen RealRob with my own eyes be so...so...MAN. You could see Kristen was putty under the weight of MAN. Who wouldn't be, right? I can't handle the swoon factor here. I don't even know how to convey this properly. He just owned everything: "I'm gonna own this bill. I'm gonna own this forehead. I'm gonna own these lips. I'm gonna own your body. I'm gonna own my friends who are following me. I'm gonna own these girls I don't even know who are hanging out with some strange guy twirling his leg." 

守護神Marcus。神保佑他。他還在那裡踢螺旋腿。他甚至沒發現我們都開始流口水,而且我們假裝的對話根本是胡言亂語。我們有點歇斯底里的笑了,而這只讓他更興奮。他轉過身開始想要讓Rob那一群人也加入他的表演。他們甚至笑了。Marcus使出渾身解數。回到那一對很明顯需要開一間房的小倆口。他們開始慢慢向 Marcus和我們這邊接近。他們的笑容真是耀眼。Rob的笑聲更清楚了,因為他就在我們的命案現場之中。他說了些話,然後Kristen笑了,但我不知道他說了什麼。我的腦子大喊著要存活下去。他們都徘徊流連不去,但我和C還有M只想告辭。我們還想活下去。這是有史以來最刺激的會面,因為我從來沒有親眼見過Rob本尊且他還是超級…超級Man。你可以看得出Kristen完全臣服在他的男子氣概之下。誰不會呢?我沒有辦法承受這麼令人頭暈目眩的事。我甚至不知道該怎麼用言語形容。他完全駕馭了所有的事:「我會處理這些帳單。我要佔領你的額頭。我要佔領你的雙唇。我要佔領你的身體。我要駕馭這些跟著我的朋友們。我要駕馭這些我不認識,還和一個腿抖個不停的男子一起胡混的女孩們。」

 

Rob left with his arm draped around Kristen and trailed by their friends. He bestowed one last laugh on us before vanishing in the night. Marcus instantly tired and went back to his girl. It was so strange. It's like Rob took Marcus' energy with him. We're forever grateful to Marcus because without him, we couldn't have seen the things we saw. We wouldn't have been in the right angle to witness PDARob. PDAROB! I can't.

Rob手環繞抱著Kristen離開,後面跟了他們的朋友。他在消失在夜裡之前還賜給了我們最後一聲笑。…我們永遠都會對Marcus心懷感激,因為要不是他,我們絕對看不見我們所目睹的。我們就不會站在對的角度看到PDA Rob。 PDA ROB!我受不了了。

***註:故事中的Marcus不是Rob的朋友Marcus Foster,只是路人甲剛好同名。

 

 

 

以下是另一位目擊證人的twitter訊息~目擊到的卻完全是另一個時間點的事…

(住:有很多錯字,還有一些牛頭不對馬嘴的…有些是我自己推斷的內容)

 

At Hotel Cafe....my body is read for johnny flynn. hi Rob and Kristen....yes since its out they are at the hotel cafe.
(在Hotel Cafe…我的身體已經完全為Johnny Flynn準備好了。嗨,Rob和Kristen…是的,既然大家都已經知道他們在這裡。)

ROB LEANING AGAINST THE WALL AND KRISTENS HAS HER BACK TO HIS CHEST.
(Rob靠在牆上而Kristen則是把她的背貼在他的胸前。)


Trying to get a pic but to many ppl around them. uys im trying but done want to be obvious ok.
(試著拍照但是太多人圍在他們身邊。我不想做的太明顯。)

That time i was cockblocked by a guyin a red shirt!!! the best view to take pic and Bam!!!
(我被一個穿紅衣的擋住了!!照相的最佳角度就被他毀了!!!)

OMFG IM LEGIT 2FT AWAY FROM THEM!!!! WELP!!
(歐買尬我只離他們兩呎遠!!!救命啊!!)

JOHNNY SAIDSOMETHING FUNNY AND THEY LAUGHED AND GOD HELP ME.
(Johnny說了個笑話然後他們都笑了,神保佑我。)

And they're next to eachother. Now.
(現在他們站在彼此的身邊了。)

ou guys not...its so fucking dark unless they move to a place with more light i won't be able to take a pic
(噢,不要啦…這裡太暗,除非他們走到亮一點的地方,要不然我沒辦法拍照。)

Wanting to hug kristen ok...she looks so happy!
(我想要抱住Kristen~她看起來好快樂!)

Icu kristen having an Stella (Artois - beer brand).

(我看到啦~Kristen在喝Stella〔啤酒品牌〕)

Whispering.
(輕聲耳語)

GUYS THEY KISSED!!!!!!!
(大伙,他們接吻了!!!)

GUY TOOK A PIC WITH FLASHED AND RUINED EVERYTHING OK.
(有個傢伙用閃光燈〔對著他們〕照相毀了一切)

KRISTEN WAS SO HAPPY AND THERE WAS A POINT WHERE SHE DANCE WITH SCOUT!!!
(Kristen是如此的快樂,她還有一度和Scout〔Taylor-Campton〕一起跳舞!!!)

THEN BAM ASDWHOLE TOOK A PIC AND KRISTEN HID BEHIND ROB AND THEN THEY LEFT TO THE PRIVATE ROOM.
(然後就有某個混蛋開始照相,Kristen躲到Rob的背後,然後他們就到私人包廂去了。)

ROB WITH THE BEARD
(Rob留著鬍子)

KRISTEN GAVE TWAT GUY THE EPIC BITCH FACE
(Kristen給那個男的一個超級不爽的臉色)

NGL WANTED ROB TO BEAT THE GUY CAUSE IF LOOKS COULD KILL ROB WOULD HAVE KILLED THAT GUY.
(Rob不需要揍那個男的,因為如果眼神可以殺人,那男的應該已經死了。)

HE WAS SO PROTECTIVE OVER HER.
(他對她真的很保護。)

IM SURE THAT PIC WILL SURFACE SOON.
(我很確定照片應該很快就會公佈。)

THEY'RE PROB GOING TO WAIT UNTIL EVERYONE LEAVE TO LEAVE
(他們應該是要等大家都離開之後再走。)

He left right away cause ppl where being rude to him... RT @IreneQueen loveHoboGingers FIND OUT WHO THAT ASSHOLE IS PLISS
(他馬上就離開了〔我猜是指拍照男〕因為大家都對他很兇…拜託找出那個混球是誰)


So Rob was in a sip up hoodie and a tshirt that look like it had bob marley and kristen and in a brown or blackish hoodie.
(Rob穿了一件帽t還有一件看來是Bob Marley在上面的t恤,而Kristen則穿了一件咖啡色或是黑色的帽T)

When they kissed they where side by side and at first they were whispering and the Rob bent down and it looked like he was whispering.
(當他們接吻的時候他們是站在彼此身邊的,一開始他們是在竊竊私語,然後Rob彎下身子看起來像是他在講悄悄話。)


On her mouth if that makes sense and then in the slowest of fucking motions bam lips touched and it was like fireworks in my heart.
(噢她的嘴巴…如果這是一幕戲還是用最慢的慢動作播放,兩唇相碰,我的心就像是在放煙火一般。)


Then he pulls back and smiles and kissed her again. She never moved from his side.
(然後他直起身子笑了,後又吻了她一次。她未曾離開她的身邊。)


(bb, was the guy a pap and did he take the picture at the kiss moment?) @patsystew no pap and no he was like 2mins to late.
(有人問:那〔拍照的〕傢伙是狗仔嗎?他有拍到接吻的畫面嗎?/不是狗仔而且他大概晚了個兩分鐘。)


And that was when i had to hold on to the fucking wall cause i was going to collapse.
(那時我得扶住他x的牆壁因為我快要昏倒了。)


When they where back to chest Rob bent down to whisper in her ear.
(當他們背靠著胸站著的時候Rob低下身來在她耳朵邊低語。)


It was so fucking out of the blue when i saw them too...was sitting a table and out off nowhere it gets crowed i turn to look and did a Double take
(我會看到他們完全是偶然…本來坐在位子上但是人越來越擠,我一轉頭就看見他們)

cause i saw blondeish facial hair and what do you know Rob and the i look to his side and bam that flawless girl next to him.
(因為我看到金色的鬍鬚然後你猜怎麼著竟然是Rob,然後我看向他的身邊那完美無瑕的女孩就在那裡。)


Then they started getting attention and that's when they moved to the wall and there i go too lol
(他們開始引人注目,這就是為什麼他們退到牆邊我站的位置這裡)


Cause i feel like everytime they had gone out...ppl didn't share enough and just teased and i didn't want to be like them.
(因為我覺得每次他們出遊…大家都沒有分享的詳細一些,只是吊人胃口,而我不想這樣。)


Love when Johnny would fuck up the song and kristen and rob would crack up
(最愛Johnny唱錯歌的時候Kristen和Rob就大笑)


Not at hotel cafe anymore… Depression…wanting to live there now
(我現在不在Hotel Cafe了…真沮喪…真想住在那裡)


And just to be clear i wasn’t the one who first they where at the hotel cafe…wasn’t going to say anything until it was over but
(先說我可不是那一個最先洩漏他們在Hotel Cafe的人…本來想等整件事情結束後再發表)


Seeing how some other ppl tweeted their locations i thought is was ok to share
(但是看到已經有一堆人推他們的消息所以我想應該可以跟大家分享了。)

 

 

********

 

 

Man! Someone seriously need to GET A ROOM!!

真是要命了…這可能是史上最多證人目擊又最多PDA的一次了……

不行了…翻譯完我頭好暈…我需要去呼一下新鮮空氣了……



arrow
arrow

    twilighter77 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()