3/5凌晨有粉絲在Vancouver的街上見到Robsten!

這可是兩人自抵達Vancouver以來第一次被目擊在外趴趴走~

march62011.jpg 

以下是粉絲的證言:

"Rob is dress in black from head to toe. Kristen is dress the same.. They are holding hands. As they walk by me, they are laughing. I walked ahead of them and got ready to take a photo. John spotted me and ran up to me, "No Pictures, No Pictures". He was very nice and so was the group. I saw Rob and Kristen smile at me as they walked by. John said, "Good try but no pictures, I am good at my job". I said "no problem, have a good night" and went home. Sometimes you have to be at the right place at the right time and keep your eyes open".

(Rob從頭到腳都是穿黑的。Kristen也是...他們手牽著手。當他們和我擦身而過時,他們在笑。我超前準備好要照相。John[Kristen的經理兼保鑣]跑到我面前:『不能照相,不能照相。』他人很好,其他人也是。我看到Rob和Kristen走過我身邊時對我微笑了一下。John說:「算你有膽想照相,但是不行。因為我很厲害。」我說:「沒問題,祝你們晚安」就回家了。有時候你就是得在天時地利時睜大眼睛。」)

 

所幸Robsten的心情似乎很好,

沒有被這位多管閒事的粉絲影響心情。

 

這名粉絲還是偷拍到了一點畫面,

為了要讓畫面更清晰而改成黑白版了...

arrow
arrow
    全站熱搜

    twilighter77 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()