是低~我們爆料王Guri又回來了!!

guri.jpgerik.jpg

這一次他爆的料不止和Robsten有關(一點點),

還透露出原來電影製作人在螢光幕底下都是一堆堆幼稚的孩子...

這是一個有關GFYS大戰的故事。

 

因為篇幅太長,所以S自作主張節錄了爆笑的地方,

想看原文在這裡~

When you're shooting on location for 5 months, you come up with some pretty juvenile inside jokes, catchphrases and pranks. For example, what started as three extremely tired actors getting exceptionally silly while grocery shopping at Whole Foods turned into an elaborate game between myself, Lee Pace and Christian Camargo wherein one of us would, at any time or place, kick one of the others in the shin as hard as we could and then run away.

當你在外景地拍攝了五個月的時間,你會想出一堆很幼稚的笑話,口頭禪或是惡作劇。比如說,三個累垮的演員會蠢到把到超市購物這件事變成一場介於我自己,Lee Pace和Christian Camargo之間,在無預警下猛踢對方的小腿之後趕快跑掉的遊戲。

 But that's another blog. 但這是另一個故事了...

My Twitter Followers know that there is currently a GFYS game playing out in real time -  

在Twitter上有追蹤我的都知道最近有一場GFYS的遊戲正在上演...

But WHAT is GFYS? 但到底什麼是GFYS??

 

GFYS started one day as Noel and I were walking back into our trailer after a long day's work. We each had one half of the same trailer as dressing rooms and our doors were on opposite ends. As we were opening the doors to our dressing rooms, I called out to him,

GFYS始於某一天我和Noel(另一個羅馬尼雅吸血鬼)經歷了一整天的辛苦工作,正要走回我們的拖車(化妝/休息室)時。我們各自有同一部拖車一半的空間充當化妝室,而門剛好在兩端。正當我們開門要進去的時候,我叫住他,

"Hey, Noel…" 嘿,Nole...

He earnestly looked at me. "Yeah?"

他很認真的看著我。「幹嘛?」

 

UBER casually I say, "Go f*** yourself."

我用超級正經平靜的語氣說: 「(大概相當於中文的)你去死吧!!」

On his look of shock, I went into my room and shut the door. I admit, I was laughing pretty hard. The look on his face was priceless.

就在他一臉吃驚的當下,我走進我的拖車關上了門。我得承認,我笑的很大聲。他臉上的表情真是經典。

(接下來的片段我簡述一下:基本上就是Noel為了報復Guri,找來了AD和飯店人員的合作,動不動就找機會當著Guri的面大喊GFYS,為了回敬Noel,Guri還找來了副製作人一本正經的告訴本來以為自己惹麻煩要被約談的Noel GFYS...這場戰爭就一直持續下去。大家也都樂意配合,玩得不亦樂乎!)

So, what could I do? I had a talk with Kristen, then Rob to arrange a spontaneous GFYS from each to accent the rest of Noel's day. They were SO into it. However, before I know it, Rob is wrapped for the day and I'm thinking he forgot. Oh, me of little faith in Rob's silliness. As he walks off set back to his trailer,

所以,我還能怎麼辦?我當然是找來Kristen還有Rob一起安排攪局,在接下來的一整天之中都要好好的讓Noel GFYS一下。他們超級認真的。但是,在我會過意來之前,Rob當天的拍攝行程已經結束了,而我猜他大概是忘記了。噢,我實在太看輕Rob喜歡搞笑的程度。就在他準備走回自己的拖車的時候...

"Noel. Go f*** yourself." Rob said it so casually, Noel looked at him for a second, not believing he'd heard what he just heard. Noel looks at me.

「Noel,你去死吧。」Rob說得有夠稀鬆平常,Noel呆看著他一秒,不敢相信他自己耳朵所聽到的。然後Noel轉向我。

"I can't believe you did that. Nice.", he says.

「我不敢相信你這麼做。真是好樣的。」他說。

 

"Thanks, man." I respond. But he hasn't heard from Kristen yet. AND now we're called back to set...

「不客氣啦,老兄。」我回應。但他還沒從Kristen嘴裡聽到咧。然後休息時間過了...

The minute I walk on set, Kristen is READY to do this thing with Noel. She keeps looking at me when he's not looking, mouthing, "Now?" I'm mouthing back, "Not yet." She keeps shooting me looks every few seconds, "Now?" and I keep going "Not yet. Rob just did it." I am thinking to myself, MAN, she REALLY wants to tell Noel to go f***himself. Did he piss her off or what?!? There's a break coming up and we all come back on set. Except Kristen. I look for an A.D.

我一回到攝影棚的那一刻,Kristen已經完全準備好要對付Noel了。她一直趁著他看向別處的時候,用純語說著:「現在嗎?」我也會用唇型回她:「還沒。」她每隔幾分鐘就看向我:「現在嗎?」然後我只好一直回她:「等一下。Rob剛說過了。」我心裡想,天哪!她還真迫不及待要叫Noel去死。他是惹毛了她還怎麼了嗎?!?等到另一個休息時間結束後大家都回到攝影棚,只有Kristen沒回來。我找助導問。

"Where's Kristen?"  「Kristen人呢?」

"Oh, she wrapped." 「噢,她下戲了。」

NO WONDER she wanted to do it so quickly. Dammit.

難怪她那麼迫不及待。可惡。

 

Now, a sane person would have let it go. I, on the other hand, saved the rest for Canada.

好了,要是正常人一定會在這時後就打消念頭了。我,卻打算把剩下的好戲留給加拿大。

 

In Canada, I go to Peter Facinelli. This is TOTALLY up Peter's alley and quite frankly, something he was BORN to do.

到了加拿大,我跑去找Peter。這完全符合Peter的胃口,而說實話的,他根本天生就是做這行的。

 

Peter waits until right before 'action' to look at Noel and say,

Peter一直等到導演喊『開麥拉』的前一刻才看著Noel說,

"Hey Noel. Go f*** yourself." Then Bill called 'action'. Noel's reaction? Just another slice of GFYS genius.

「嘿,Noel, GFYS」然後下一刻比爾大喊『開麥拉』。Noel的反應?真是另一個GFYS經典啦。

 

So, next I went to Bill Condon. You guessed it…he was TOTALLY into it.

接下來我跑去找導演比爾。你們猜對了...他超級有興趣。

Bill waits until we're shooting a scene where we are perched in a rather uncomfortable position. He comes over, looks up at us and asks,

比爾一直等到我們在拍一場姿勢不太舒服的戲才行動。他走過來,看著我們,然後問,

"Guri, you alright?" 「Guri,你還好嗎?」

I answer, "Doing OK, Bill. Thanks."  我回答:「還好,比爾。謝謝。」

He looks at Noel. "Noel…are you cold? You seem cold."

他看向Noel。「Noel...你會冷嗎?你看起來很冷。」

Noel looks at him and says, "Actually Bill, it IS a little…"

Noel看著他說:「事實上,比爾,的確是有點...」

Bill cuts him off. "Yeah? Go f*** yourself."

比爾打斷他的話:「噢,是嗎? GFYS」

Noel. Is. Speechless. OH! The joy…but I'm not done. He THINKS I'm done but I am not done.

Noel完全說不出話來。噢,那種欣喜...但我還沒打算住手。他以為我要停手了但我沒有。

I mean, I WOULD have been done if I were not a complete CHILD but I am, so…I went to Stephenie.

我是指,要不是我是這麼的孩子氣的話,我可能會就此打住。但我偏偏就是...所以我跑去找史蒂芬妮。

I am full of confidence as I approach Stephenie. We were simpatico since day one and I just KNOW she'll be the feather in my GFYS Noel Fisher hat.

我接近她的時候信心滿滿。我們在一開始的關係就很好,而我知道她絕對會替這場遊戲錦上添花的人。

 

"Stephenie, I need you to do me a favor. Please tell Noel to go f*** himself."

「史蒂芬妮,我想請你幫個忙。請告訴Noel GFYS。」

Silence. She is staring at me and it occurs to me that I may have crossed a line here. Now, I am now wondering how long it will be until Stefan is cut from the film.

一陣沉默。她盯著我看,我開始想我是不是太超過了。現在我更開始想還有多久Stefan的戲會通通被剪掉。

"I can't use the "f" word.", she says. OMG is all I am thinking…THAT is her only issue with it?!? Relief pours over me…along with renewed dedication to the GFYS Noel Fisher campaign I have launched.

 

「我不能說F字。」她說。我只能想到OMG三個字...這是她唯一的問題嗎?我鬆了一口氣,同時更下定決心要繼續做到底。

"Stephenie…substitute ANY word for the "f" word. Trust me…HE'LL KNOW."

「史蒂芬妮...你可以用任何字來代替F字。相信我...他會懂。」

 

"I would be comfortable with that…you know what would be REALLY funny? If we…" and she went on to describe several GFYS games to play on several unsuspecting folks involved with BD. Her creativity knew no boundaries and suffice it to say that Stephenie is the COOLEST woman EVER and a GENIUS!!!

 

「這我可以辦到。你知道怎樣做會更有趣嗎?如果我們...」然後她開始描述各種玩這個遊戲的方法,還把其他不知情的工作人員也拖下了水。她的想像力真的很天馬行空,而且我可以告訴你史蒂芬妮真的是最酷最天才的女性了!!!

 

Naturally, Stephenie handled my request brilliantly and Noel was suitably shocked by the lengths I went in order to achieve this GFYS victory.

很自然的,史蒂芬妮達成了我的請求,而Noel對我為了贏而不擇手段的程度非常吃驚。

 

(當然最後他警告所有的粉絲不要輕易嘗試玩這個遊戲,因為這對陌生人來說非常沒有禮貌!!)

 

arrow
arrow

    twilighter77 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()