啊~~我都忘了Reno除了賭博很方便,

結婚也很方便啊~~(S唯一去過一次也是參加友人婚禮)

原來Kristen是去參加朋友的婚禮滴~ 

InhnqUg Pcn5vJ7 Wiv3yTj  

婚宴上的一個女孩和大家分享了經過:

mrs_kelsey_bieber: OMGEEEE DEAR KRISTEN, thank you so much for last night I had so much fun with you. from dancing to teaching us dance moves with John talking to you was amazing and you are the sweetest person. thank you for the pictures and everything you did with and for us it means the world to me. I am still just so shocked that you hung out with us, you are beautiful, sweet, skinny like crazy, and a very good role model and I look up to you 100% of the time. I am so sorry if you saw us staring at you it's just we are huge fans and you are amazingly beautiful in every way. tell John I said hi. I miss you hopefully I see you soon. love you. Shes my brothers best friend I just met her. she's the sweetest person and she's absolutely beautiful and an amazing dancer

 (歐買尬親愛的Kristen,昨晚真的太謝謝你了我玩得非常愉快。John和你一起跳舞和教我們舞步。和你聊天真的是棒了,你是最貼心甜美的人了。謝謝你跟我一起照相還有為我們做的事,這對我們來說意義太重大了。我還不敢相信你和我們一起玩。你是這麼的美麗,窩心,瘦的跟什麼一樣,還是一個最佳的行為典範,我100%要向你學習。我很抱歉如果你看到我們一直盯著你看,因為我們是超級大粉絲而你又是這麼在每方面都如此神奇又美好。請代我向John問好。我想你希望我們很快就能見再面。愛你。她是我哥哥最好的朋友但我才剛認識她。她是最甜美的人了而且美到不行,還很會跳舞)

留言的女孩似乎是新郎的妹妹..

 

FYI: Max Thieriot是這一隻~

max-thieriot-imdb_300x400  

兩人在13歲的時候一起演過Catch That Kid

arrow
arrow
    文章標籤
    Pretty Kristen At friend's wedding
    全站熱搜

    twilighter77 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()